سلیمی گفت: سفر رئیس مجلس به لبنان توانست موج تبلیغاتی که تلاش داشت از اختلاف میان تهران و اضلاع مقاومت سخن بگوید را خنثی کند.

قالیباف

علیرضا سلیمی نماینده مردم تهران در گفت‌وگو با خبرنگار همشهری آنلاین، با اشاره به تمجید رسانه‌های منطقه‌ای از سفر رئیس مجلس به لبنان و خنثی شدن خط اختلاف میان تهران و محور مقاومت، اظهار کرد: به موازات بمباران مردم بی‌دفاع غزه و لبنان توسط رژیم صهیونیستی، ترور شخصیت‌های برجسته محور مقاومت و فرماندهان سپاه، ما شاهد یک امپراطوری رسانه‌ای توسط این رژیم هستیم که چند هدف را دنبال می‎کند.

وی ادامه داد: هدف اول این امپراطوری رسانه‌ای نشان دادن موج اختلافات بین تهران و محور مقاومت است و شایعات شگفت انگیزی هم در همین راستا منتشر کردند. سفر رئیس مجلس به لبنان توانست موج تبلیغاتی که تلاش داشت از اختلاف میان تهران و اضلاع مقاومت سخن بگوید را خنثی کند.

سلیمی بیان کرد: این سفر آقای قالیباف به لبنان، علاوه بر این خنثی‌سازی دروغ‌های دشمن در رسانه‌هایشان، نشان از اعلان مواضع جمهوری اسلامی داشت چراکه حضور یک مقام بلند پایه و رسمی جمهوری اسلامی در لبنان و در خود ضاحیه و بیروت ثابت کرد که ایران پیوسته از مقاومت پشتیانی می‌کند و همین امر، نیروی مضاعفی را به جبهه مقاومت خواهد بخشید که حتما روندهای تازه‌ای را در منطقه و تحرکات جبهه مقاومت ایجاد خواهد کرد.

این نماینده مجلس تاکید کرد: سفر رئیس مجلس به لبنان پیش از نشست آی پی یو در ژنو صورت گرفت، که یک پیامی را در عرصه بین‌الملل دارد که ما در عین اعتقاد به دیپلماسی پارلمانی و استفاده از تربیون‌های جهانی، اما بیان مشاهدات رئیس مجلس از آن تربیون برای کسانی که به دنبال کشف حقیقت هستند، می‌تواند بیداری بخش باشد.

وی گفت: همچنین سفر آقای قالیباف می‌تواند برای مسئولان کشورهای اسلامی یک الگو باشد که بی‌تحرک و تماشاچی میدان نباشند و از هیمنه دشمن نهرساند، چراکه رژیم صهیونیستی به دنبال این بوده که ثابت کند ما موجود خطرناک هستیم و هیچکس بدون اجازه ما نباید در منطقه اقدامی کند، سفر آقای قالیباف که با شجاعت و اقدام به موقع انجام شد، می‌تواند به نوعی دعوت برای حضور سایر کشورهای اسلامی به میدان باشد تا اجازه یکه‌تازی آمریکایی‌ها و ابزار دست آنان یعنی رژیم صهیونیستی ادامه‌دار نباشد.

سلیمی خاطرنشان کرد: از طرف دیگر؛ مقاومت یک تفکر، اعتقاد و یک رسم است که با بمباران، تخریب و ترور از بین نمی‌رود، این سفر رئیس مجلس یک سفر به‌موقع، درست و با پیام‌های متعددی بود و آمریکا و اسرائیل بفهماند که با این مسائل نمی‌توانند جمهوری اسلامی را وادار به انفعال کنند، چراکه ابتکار عمل دست ماست و در موقعیت‌های مختلف تحرکات خاص خود را خواهیم داشت.

کد خبر 890001

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار مجلس

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha